14 Ekim 2014 Salı

37 Yıllık Ateist'ten Ağlatan Mektup



37 Yıllık Ateist'ten Ağlatan Mektup


"Kat'i ve çok tecrübelerle anlaşılmış ki, imanı kurtarmak ve kuvvetlendirmek ve tahkiki yapmanın en kısa ve en kolayı Risale-i Nur'dadır. Evet onbeş sene yerine, onbeş haftada Risale-i Nur o yolu kestirir."

Said Nursi hazretlerinin bu sözünü teyid eden bir hadise İzmir Sözler Köşkü İlim ve Kültür Derneği'nden Serkan Aktaş'ın başından geçti bu olay dinleyenlerihem hüzne boğdu hemde sevindirdi.

37 yıl ateist bir düşünce ile yaşayan ve günün birinde bir Risale-i Nur dersine denk gelen ve neticesinde hayatının nasıl değiştiğini ifade eden sözleri ihtiva eden mektubu sizlerin bilgisine sunuyoruz.

Sevgili kardeşim serkan,
Ben 37 senemi darwinizme ömür tüketmiş olan, hayat tabularımı onların üzerine kuran ve böyle bir hayat geçirmiş olan ben şimdi anlıyorum ki bomboş bir hayat geçirmişim...

Bunu nasıl anladın diye sorarsan bir gün arkadaş ve karakter olarak çok sevdiğim,inanç ve düşünce olarak nefret ettiğim Tolga kardeşimin mekanında hasbel kader seni dinledik. orada dinlediğim dersten olacak ki inandığım yolda şüpheler oluştu. sonra o inançlı arkadaş tolga beni senin kahvehanedeki sohbetine getirdi. işte nolduysa o anda oldu. 

Gırtlağımdan içime doğru sıcaklıkla beraber pişmanlık,acizlik..

Böyle bir hissiyat oluştu. içimde deprem üstüne deprem oluştu. ilk çay molası verdiğimizde kendisini küçük ve aciz gördüğüm arkadaş gözümde dağ oldu ve sevgisi bir kat daha arttı. serkan kardeş serkan kardeş benden yaşça küçük olmasına rağmen benim hayatım boyunca unutamayacağım en önemli inanç meselelerini,allah'ı,peygamberi,insanlığı ve insan olmanın ne demek olduğunu bana sen öğrettin. 

Ben ki her gün 4-5 gram kokain ve her türlü uyuşturucunun esiri olmuş hollanda hastanesinde tedavi olmaya karar verdim. hastaneye yattım ki kan tahlili ve tetkiklerde araştırmalarda hasta olduğum anlaşıldı. pankreas kanseri olmuşsun dediler ve ciğerime sıçramış. oradaki doktorlar en çok iki sene yaşarsın diyorlar. ama inan bana serkan kardeşim hiç umrumda değil.

Umrumda olan tek şey ya rabbimi tanımadan ölseydim? 

Bana bunları farkında olmadan öğrettiğin ve vesile olduğun için sana minnettarım! 

Benim saf ve temiz kardeşim tolga sanki anlamış gibi bana hastalar risalesini hediye etti. O küçük sayfalar,benim büyük rahatlamama yol açtı. Hele o beraber olduğum ve beraber kıldığımız sabah namazı..

Kadınlar gibi ağlaştığımızı hiç unutmuyorum..
Kardeşlerim benim! Sizin yaptığınızı benim karın kardeşlerim,kan kardeşlerim yapmadı.

Bana cenab-ı allahı yolunu daim etsin! Bugün manisadan 200 adet küçük sözler aldım hollanda'da dağıtmak üzere.. Ben de sizin gibi bu son günlerimde hizmet etmeye nasip olurum. Serkan kardeşim bana sakın üzülme! acıma da.. Hastayın diye sevin! dua et ki allah beni seviyormuş.. ya kafir ölseydim..? 

Ben ayın 10unda hastahaneye yatacağım. tedavisi olmasa da acı çekmezsin dediler. serkan kardeş ben daha önceki hayatımdan dolayı çok pişmanım o yüzden de hanımdan da ayrıyım ve çocuklarımı da göremiyorum. Ve daha bir sene daha görmeme cezam var. Şimdi senden son isteğim ve arkadaşlarımdan bana gönülden samimi olarak çok dua edin ki aileme ve çocuklarıma kavuşup onlara da bu yolun güzelliğini anlatayım.

Artık bu saatten sonra türkiye'ye vize alamam. Belki dünya gözüyle birdaha görüşemeyeceğiz. Ebedi hayatta görüşme ümidiyle.. Cenab-ı allah dilinize ikna versin! Allah'a emanet olun! Hakkınızı helal edin! 
Sizi seven Hollandalı kardeşiniz..


Video İçin Tıklayınız.

http://www.youtube.com/watch?v=uVhSvKCJKTY


http://www.risaleajans.com/nur-alemi/-yillik-ateistten-aglatan-mektup




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YAĞMUR BULUTU